God kväll

Ne nu är jag riktigt less allt på det mesta ? ... Det får man vara ibland faktis.
Jag tror jag kanske har valt ett ämne till fördjupningen i folkhälsokunskap..
Bara jag som tycker att  de ända vi på Media gör är att  plugga ?  Uscha...
Kanske bara  är mina tilläggs kurser men usch så less ja är på dem TUUUR, att de slutar  till sportlovet och  jag kommer att ÄLSKA mitt schema efter lovet alltså.
SICK kommer ha hur mycket tid som helst att kunna plugga och så hemma, KUUUUNG.
finns inget som är skönare än att sitta hemma med en kopp te och  mysa med lite plugg.
Jag pluggar ju för det mesta varje dag, förstår faktis inte på mig själv ?
Men sånt som måste göras gör man, och vad gör man inte för att  få bra betyg liksom! :) Har blivit en posetiv tjej !
Mitt schema ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0