Duktiga jag

Vet inte men de va länge sedan jag köpte mig godis nu känner mig stolt ( allafall var de förra veckan) eller ngt kommer inte ihåg riktigt.
Idag  var jag  duktig och klev upp coh åkte och jobbade de måstade jag  eftersom jag inte gjorde det föra veckan och  jag  tyckte det passade bra idag  då  jag inte hade ngn naturkuskap.
Så städade och  åkte till skolan hade engelska och  åkte hem, när jag  var på skolan fick jag ett  sms av Simone som frågade om jag vill med och  ta en pubmacka ikväll, mhmm aldrig ätit de och  den kostar  29 kr och  de kan va kul att  prata lite tjej snack med henne så  jag  bestämmde mig för att  följa med henne dit ikv, ska väl åkte dit kring 18n  ngn gång ska panta flaskor osv först :P de ligger och  skramlar så förbannat i bilen!  haha
BTW  igår då jag tankade fick jag i hela 60  liter diesel i min bil helt sjukt men den va törstig ;)
Så har jag kört lugnt fint så den har bara dragit 0.56 l fett  bra :D  och jag kommer 100 mil nöjd tjej !
Eftersom man inte har så mycket pengar i dessa tider så är de bra med en bil som drar lite(: dock kostar  den ju lite mer... menmen, hade vare sämre om jag haft en bensin bil allafall då  jag  kör över närmare 200 mil varje månad, blir väl så  då  man pendlar mellan skolan och  enånger och snurrar på stan på helgerna.
Jag  är allafall nöjd med min bil dock har den fått ngn  rostbubbla av de där jäääävla saltet.. Tycker faktis inte att man skall salta vägarna de gör man inte norrut varför ska man göra de här då ?
Lär folk att  köra bil istället tycker jag, PUNKT SLUT :)
Nu skall jag fortsätta med min fördjupning på  nkn :)  skrivt lite mer än två sidor och är på god väg den skulle ju inte vara allt för lång för läraren tycker de är jobbigt  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0