tisdag, naglar

Jag funderar fram och tillbaka vad jag behöver ha med mig när jag flyttar mhmm...
känns som de är allt men ja vet att jag inte behöver allt.
Idag har jag inte gjort mycket mer än att funderat nu sitter ja i sängen och ska börja ta tag i lite saker innan jag ska åka in på elgiganten och kolla på lite saker, så sover jag i stan ikväll då jag ska till bergsjö imorgon bitti:)
Så här såg mina naglar ut innan jag var till min kompis sandra igår :)
Sen efter! Ser ju mycket fräschare ut än innan iallafall ! (:
Nu blir de lite melon sen tvätta och leta saker jag vill ha med mig i flytt, tycker inte om att flytta egentligen ja e.
Men det blir garanterat kanoners! (:
Kram Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0