Sthlm och bilder från onsdagsbus

Nu har vi flyttat  in i lägenheten som ligger på jakobsberg i stockholm, vårt tillfälliga boende tills vi fått en lägenhet i uppsala som passar oss som inte är 10 kvm...
Vi har haft våra två dagars semester som vi oxå tillbringade i stockholm fast på hotell, gick på stan och bara myste.
första gången på hela sommaren känns de som vi kunna umgåtts utan stress.
Det  ända jag  köpte var ett par skor som det  var rea på de hade kostat ca 600 kr och  jag  köpte dessa skönheter för 199 kr ! :) Vilket fynd alltså!
Underbara!
Sen kommer de lite bilder som är tagna uppe på mitt sverige banan! :)
Bilens bakhjul är i luften! ;)
Älsklingen ! världens finaste <3
Martin! :)
Frasse! :)
Ne nu ska ja se så jag packat allt som jag skall ha med mig ner till stockholm imorgon.. och bara håller tummarna på att  jag har allt med mig... annar sär ja ju  inte körd men kan bli tråkigt..
Någon som har tips om vad jag kan göra i en vecka i stockholm medans älsklingen är i skolan ?..
Ikväll blir de vin med Underbaraste amanda ! :)  och så blir ded söderhamns crusingen ! :)
Kraaam mina vänner !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0