Sista arbetsdagen

Nu har jag verkligen jobbat och stått i hela sommaren nu skall jag  ta det lugnt, eller ja så gott som de går allafall.
Förutom att  vi skall flytta ner till Stockholm och ha vår egna semester!
I papprena från akademiska skall jag så klart  vara där den 22a då johan har upprop på skolan, får se om han hinner följa med mig till sjukhuset eller inte beror väl lite på vad de skall göra antar jag.
Jag  ska allafall dit först  att  träffa läkaren och gå igenom allting skulle jag tro! :)
Idag på jobbet har jag slitet som ett djur med en bergkrosshög, detta tär på kroppen även om man tar  det  lugnt ruskigt tunga saker ;)
Alldeles nyss har jag oxå skrivit en intressekoll annons på min bil, vill  verkligen inte alls sälja den igentligen trivs alldeles för bra med den.. :'(  Snyft! så är de väl när man inte har tillräkligt med mycket med pengar när man skall plugga.
Allting kommer fort och  det kommer nära!
Flytt
skola
operation
sälja bilen.
Sälja bilen känns som att det  kommer göra ondast :/ menmen...
Nu blir de dusch middag  och börja kolla vad jag  skall ha med mig till uppsala och  fixa några kartonger som finns på vinden...
Kram Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0