Onsdag i Jakan! :)

Nu är jag  helt slut i kroppen och har cp ont i ruggen idag  jag  vet inte riktigt vad det är.. :(
Verkligen as ont, idag  hade vi  föreläsning mellan 10.15 - 12.00 :) sedan följde jag med en tjej i min klass till studenternasbokhandel ( som jag föröverigt inte visste fanns)  och  hon köpte kurs litteraturen som jag  beställt får jag inte den imorgon så  skall jag nog köpa en bok där allafall för att  jag  ska kunna göra seminariumet och inlämnings uppgiften (Y)  great...
Jag  lagade en gooood köttgryta mycket mumma verkligen super god ! :)  smakade som biff med curry ! :)
Nu sitter ja i sängen och  älsklingen diskar lovely! :)  underbar kille man har alltså !
Johan <3
Saknar studenttiden lite!
Kraaaaam !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0