En dag i uppsala

Hej!
Idag började jag att  plugga vid uu, mycket spännande timmar som jag åter igen sitter i skolbänken!:)
Faktis ganska roligt om man tänker på vad man får utav det.
Att man får en bra utbildning, det som dock är lite segt är att  för tillfället bor ju vi i stockholm och pendlar varje dag vilket imorse ledde till att  jag kom sent första dagen och första lektionen.. ser ju  lovande ut..
Jag  håller på och  skriver en annons som att  vi söker lägenhet i Uppsala se om det är någon som nappar.
Köpte en byrå idag så vi har någonstarns att  ha våra kläder vi  kan ju inte ha kläderna i en väska på golvet man hittar ju inget!!
Nu ska jag fixa mitt hår och ta en kvällsfika innan ja myser mig ner i vår underbara säng!
Denan vart  det och  en glas skiva till som ligger som skydd ovan på!
Köpte även en stor hög lampa så de blir lite mysfaktor här inne i vårt lilla rum!
Så glad att  jag äntligen bor med mitt hjärta, längtar  sjukt mycket till vi  hittar  en lägenhet i uppsala bara så man inte har 6 mil till skolan!
Kram Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0