Besöket på akademiska.

Jag  var ju i måndags in på akademiska sjukhuset i gävle och träffade em läkare där som gjorde massa koller och  sånt.. Han sa att  min skolios inte skulle öka lika mycket varje år som den gjort hittils, eftersom att det som gått tillbaka nu kommer från korsett tiden och att  ryggen "ramlar" ihop igen..
Ska göra massa undersökningar och  sånt med, men detta skulle tydligen göras i hudik eftersom de var så lång väntetid här nere. Så det kan forfarande ta ett  tag tills min operation.
Och  jag tycker att det  är både bra och dåligt eftersom jag  vill ju vänta och  jag vill göra den hehe..
Har lite svårt att  bestämma mig. Vill allafall kunna börja skolan normalt och så, man får väl se sen hur allting går att  kombinera tillsammans...
Idag fredag  sitter jag  hemma i lägenheten i stockholm jag har  alla andra dagar varit med älsklingen i uppsala och  medans han har haft sina matte lektioner har jag suttit och kollat på tv sen har vi gått på stan jag är lagom nördig ! HAHA !
Närbild på ansiktet ! haha
Kram Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0