7 augusti 2011

Idag  vaknade jag  av att  klockan ringde halv 8  skulle skjusa iväg älskligen till stan så han kom iväg på jobbet :)
Jag  åkte hem igen och kollade på massa filmer och sånt..
Har  funderat på vad jag vill ha med mig ner till stockholm, vet inte alls faktis riktigt jobbigt.
Skulle ha fixat  naglarna idag men fick sms av tjejen som skulle göra det för hon hade fått förhinder, så det blir antagligen imorgon istället. Jag  har en fullspäckad vecka.
Imorgon blir de upp tidigt och åka in på verkstaden med bilen, och prata med dom  om lite små saker som skall göras innan den säljs! :)
Det ända jag önskar är att  det blir den 25de så jag får lön skulle vara helt underbart.... de ekar i plånboken detta är ju inte speciellt kul med tanke på allt som ja måste fixa! :P
Min mat idag vart spenatsoppa, underbart gott! :)
Visst  ser de gott ut?;)
Trött och sliten tjej efter en sommars jobb, man förstår inte att man faktis behöver ha lite semester ibland :)
Ska även säga grattis till min mamma som fyller år idag, har inte varit något speciellt firande eftersom hon inte varit hemma. Hon var bara hemma ett tag efter att hon hade vaknat, lite tråkigt.
Kram Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0