väntan på åre !

Nu har jag väntat  vet inte hur länge på att vi  ska åka ngn gång... jag  trodde jag va efter eftersom ja inte packat imorse men tydligen ligger jag före alla andra kommer komma fram till en as kall husvagn ikvll/natt inte ens roligt.
Jag  ska allafall ha med mig datan så jag kan blogga när ja är där uppe får se om jag  kommer att åka skidor eller inte. Känns som de e lite för dyrt för min plånbok men en dag kan jag ju kanske åka :)  varför åker ja upp annars ?
Jag vet inte ens det, haha kanske för att  fördriva lite tid så veckan går fortare.
fast  egentligen bara helgen blir det ju.
Jag  har super ont i min stackars rygg inte alls roligt ! :/
får se om de blir mycket sämre sen när ja ska sitta i  bilen i 5-6 timmar, Booooring !
Knäppt lite nya bilder idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0