Orkar inge mera nu! jävla VECKA!

Känner verkligen inte lusten att skriva ett blogg in lägg men gär det  allafall bara för alla haft en sån  jävla bra dag... och min har varit helt tvärt emot får verkligen psyk läte ju ha damp eller ngt...
Usch  bråk bråk och slutar  med trasiga saker.
Jag prata med en av mina hundar dom heter DAKOTA... men den andra lilla... hon hoppas minsann och försöker och de går inte att hindra henne rakt på min data och ja massa knappar försvinner och  är trasiga.... FAN VA KUL 8000 JÄVLA KR. La jag ner i höstas för att  ha en hel data som jag kunde använda nu mest när vi ska flytta.
RIKTIGT jävla less nu coh vill hem, mamma tycker förövrigt också att ja ska hem eftersom ja inte är så kul att  ha som sällskap när ja är arg. När ja kollade på  tåg hade jag missat de med ca 10 minuter känns jävligt roligt.
Skiter i att  äta idag  ingen lust alls....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0