Måndag

Hejhej !
Jag har verkligen inte haft tid och bloggat i helgen den har varit fullspäckad !
Först på  fredagen så hade jag och hjärtat  myskväll så käkade vi  på kina mummsmumms!
Efter så åkte vi hem och kollade på  en film, som heter faster. Typ en bil film fast  den va fast bra tycker jag då:P
Var väldigt länge sedan jag  hade kollat på en film.
På lördag  så  satt  jag i skolan från 8-16.20 inte alls roligt, gjorde högskoleprovet gick bättre än förra gången allafall. sen var vi till miche som fyllde år, han fick en kaffebryggare av oss :)

Kommentarer
Postat av: LIENE

Tack så jätte mycket, glad att höra:D



Mums med kinamat! Vill också ha det nu.

2011-04-07 @ 06:10:05
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0