Lill lördag

Idag hade jag sovmorgon donade lite hemma innan jag åkte åkte till skolan 11 och började 11.45 :)  vart på skolan en kvart tidigt så jag gick till lektionssalen och kolla när min lärare gjorde i ordning en labb :)
Jag sitter kvar efterskolan och skrev en rapport på  det vi  gjorde.
Och så väntar jag till att mitt hjärta ska sluta fast  innan dess så  ska jag åka och handla lite fika tills imorgon.
Ikväll ska jag ta med mig svenskan ner i garaget och  göra min fina älskling sällskap medans han skruvar IHOP bilen :D ja den är snart klar ju underbart (:
Min älskling är bäst :)<3
Började med ett tidningsomlag igår.. men vart ovän med ps haha så jag la ner...
Men på påsk ngn gång ska jag fota Frasses bil till tidningsomlag de tror jag kommer bli SUPER bra :D (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0