Dålig update...

Ja nu var det  ett tag sen jag skrev här men har verkligen haft fullt upp med allt möjligt !  lite jobbigt men ah blir klar med lite skolarbeten är alltid bra...
Igår var vi i garaget  och  gjorde massa saker och  donade och  fixa, sen åkte vi  till njutånger till dennis och  där vart vi ett bra tag då vi provade lite fälgar och så.(Y)  jag hoppas att det  blir bra för älsklingen skull!  <3 :)
sen åkte vi hem kom hem rätt sen ändå för att  inte ha gjort ngt speciellt haha.
Idag  vet  jag inte riktigt vad som händer jag  har ju  varit vaken sen halv 9 och då har ja allafall hunnit med att  dusch, plugga lite, målatnaglarna och plattat  håret. Kanske kanske blir sundsvall ikväll på "bilträff"  eller ngt.. haha
Ta och ge, ge och ta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0