äntligen hemma!

Ja nu efter 7 timmar?! i bil är ja äntligen hemma, hur underbart som helst.
Men av dessa 7 timmar kanske de va lite mer än 6 som var restid, eftersom vi käkade oxå och stannade på kisspaus. Mummsigt vädet har det varit hela resan, men mitt ansikte behövde ingen sol idag men imorgon kanske ;) ska smörja in det med ngt återfuktande nu så ja inte flagnar sönder, inte alls bra det e!
Det  som är jobbigt att  va hemma här i skogen är ju att  man är ensam om nätterna, men om 5 nätter kommer mitt hjärta hem! och  6 dagar förstås.. inte roligt men ska umgås lite med amanda allafall, ska till tandläkaren, ska springa eller gå runt lillfjärden, ska äta mindre mat. så jag  har ju  lite saker och dona med ändå.
Och  ska framför allt försöka se till att  jag  mår bra igen... de kan ju ta ett  tag efter denna helg menar jag.
Jag  har nog aldrig varit så arg p åmin hund ngn gång som j ava nu i helgen... usch!
Nä nu vill ja att  mitt hjärta kommer hem och myser i sängen med mig ! <3
Jag  uppe på fjället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0