Torsdag

Hejhej idag ringde klockan 06.45 skit trött eftersom jag varit sjuk de senaste dagarna men jag gav mig fan på att  jag skulle till skolan idag  :)  och det  gjorde jag ju bra även fast jag hostar som en tooook men orkar inte vara borta från lektionerna !
Man missar så jävla jätte mycket på en dag bara liksom..
Menmen idag har vi haft fotolektion och de var super bra, jag hoppas bara att våra foton vart ganska så bra allafall-.-. Jag och Antonia var ut till Hölick och fotade eftersom alla andra i klassen gick ner på stan och typ knäppte kort där så tänkte vi att  vi inte vill ha typ samma motiv... De är ju trots allt en jävligt liten stad !
Nu i eftermiddag ska jag jobba Engelska och samhälle ska hem till älsklingen först och äta våfflor..:)
skriver mera sedan :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0