Torsdag

Imorse var jag inte så himla bra i halsen de gjorde ont och kunde inte prata.. men jag  tog mina dunder piller och wips så kunde jag  prata ^^ haha smärtstillande gör allt i mitt liv just  nu.. vad skulle jag göra utan de?
Funderar på att  åka och  köpa en tårta idag för att se om jag får i mig ngt med socker och  grädde i.. eftersom jag behöver verkligen dt just nu.
Emil sa att  om jag inte kunde äta imorgon skulle han tvinga i mig mat... vet inte om de fungerar heller.
Snart kommer älsklingen tur jag  har honom, vad skulle ja annars göra ?!
Du är mitt allt älskling!<3

Kommentarer
Postat av: josefine

sv:åh okej ..

hoppas allt är bra med dig och sånt! :)

2010-09-23 @ 22:15:34
URL: http://jossemalmqvist.blogg.se/
Postat av: Deniesé

sv: Härligt att det är så bra! :)

Idag har jag haft en ganska lång dag i skolan, sen har jag handlat & fixat med lite viktiga grejer. du dÅ? :)

kram

2010-09-24 @ 20:58:33
URL: http://liketolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0