söndagen är en tråkig och trött dag

haha fy  har typ inte sovit något på  den hära helgen helt sjukt...
kanske typ 10 timmar totalt jag  brukar sova som en gris på helgerna ^^ men inte denna.
Idag  vart det en hel del plugg skrev klart engelskan som jag fick i  torsdags oxå fick jag  en del på samhällen gjord dock så vart de väl inte så mycket som jag ville men men... sånt är livet.
När jag kom hem till enånger insåg jag att  jag inte skulle orka plugga nå mer hade super on i huvudet och i magen? konstigt. Så jag åkte med mamma och fiskade  i någon timme så tyst och fridfullt plus att  jag  faktis fick en fisk ! :D
en gädda med cancer knöl :( Trist men sånt är livet.
Nu sitter jag och väntar på att  min älskling ska komma hit :D <3<3
och sedan ska jag  äta en mycket sen middag  kyckling och ris :D
Ny tagen bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0