snacka om trög dag..

Började med att min skjus hade sovit över så kom jag sent nårga min gjorde inte så mycket.
Kom in i salen så säger Beata min lärare ja nu ska vi ha prov... känner att  de suger att  varit borta två veckor.
Jaja vilket fall så slapp jag göra de för hon tyckte typ synd om mig så ska väl göra det senare.
Så gick hon och klassen iväg och  gjorde prov medans jag försökte logga in på min inloggning som inte alls fungerade på Hps datorer...Så då gick jag i väg till reception och  fick en ny inloggning som skulle fungera... jaja tänkte jag. Gick tillbaka och det fungerar inte... Tur man inte blir galen!
Sen kom de tillbaka och då kunde Beata hjälpa mig så de fungerade.
Kom in på nästa lektion som var alternativ medicin och  fick reda på att vi snart hade redovisning i natur läkemedel. så de håller jag på med just nu för att  arbeta i kapp och jag har kommit förbi vissa också?
Tur man är snabb och smidig har skrivit sjukt mycket faktis.
så bestämde mig idag för att  göra inlämningen och fixa det i ps sen.
Sprang iväg på svenskan där vi hade redovisning på en bok som jag inte läst ?
förvånad ? ... har inte hunnit och nu när jag varit dåligt har jag verkligen inte orkat eftersom när jag ha rvarit sjuk så har jag bara sovit hela tiden...
Suck... Nu ska jag springa ner och äta kommer sen
TOOOKIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0