SKOLA ! :D

imorse började dagen kasst !
Klev upp klockan 7 eller ja egentligen när älsklingen åkte på jobbet för sov inget mera så 05.30 vaknade jag.
Tänkte fixa mig och packa och så så jag hann klart.
Men då gick jag ut till billen typ en timme innnan jag egentligen skulle åka för att se om skiten starta... TUR
att jag gick ut eftersom bilen inte alls fungerade DEN STARTA INTE..
skit bil... suck. Vilket fall fick mamma skjusa  mig till skolan inte en glad mamma som skjusa mig heller.
Eftersom hon slutat röka eller försöker slut, så blir hon lätt irriterad.
väl i skolan har jag lärt mig att  framkalla foton idag riktigt roligt fakits :)
Men så nu i efter middag  läre jag ju ta mig hem och så  och hämta bilen för börjar ju klockan 8 imorgon.
Mycket att  göra i skolan nu när jag varit borta i två veckor och inte kunna gjort så mycket har ju varit så otroligt trött efter alla jävla piller. började få lite ont i örat/ huvudet nyss sås då käkade vi 4 piller så nu är jag bra igen!
Jävla piller kvinna jag är.

Kommentarer
Postat av: Croftsoft*

Usch, jobbig dag du haft! Varför äter du piller?



Ja, att gå till frisör är sjuuukkkkktttt dyrt! Speciellt om man har långt hår.



Har du gjort något kul i helgen då? :)

2010-09-27 @ 21:58:41
URL: http://croftsoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0