Sjuk!

fan vad det suger att  vara sjuk :( !
klev upp halv 7 med älsklingen imorse och fikade med honom innan han åkte till voith eller hur det stavas.
Han kommer gå sitt fjärde år där medans han läser Cad och logistik tror jag.
Det gör han medans jag  jobbar på mitt tredje år på media..
Vilket fall imorse när jag vaknade så hade jag spänningar i huvudet och en förjävlig hosta!
Så jag vill ju inte bli sämre eller ja sämre går de fan inte all bli!
När Antonia slutat  ringde jag henne och hörde hur hon hade haft det  i skolan..
Så fick jag veta att det  var bara theatern idag eftersom nk läraren var sjuk idag igen.
känner  mig hemsk :(
ska titta på en film nu eftersom älsklingen var gullig nog och lämnade sin hårddisk här :)
bilder från lördag kommer nu :)
rooth med mat
blöt om händerna!
mumms!
amanda :)
älsklingen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0