Plugg söndag

Nu har jag pluggat  en del inte så roligt faktis!
Även skickat iväg ett mail igen med en uppgift som inte kommit fram förut hoppas den gör det nu allafall :)!
Nu är det 6 dagar efter min operation.. visst är jag väl bättre MEN måste de göra så fruktansvärt ont på morgon ?
ingen frid alls verkligen inte! börjar morgonen med att  typ  stor grina och  stoppa i mig alla mediciner... INTE OK.
Eftersom jag själv inte tycker om att  stoppa i mig så mycket piller jämnfört med de huvudvärkstabletter man tar.
Men de tycker jag inte är så farligt.
Men som de känns just nu är det ju de att  pillren är min föda.. eftersom jag bara dricker saft annars...
GÖR MIG FRISK FÖR FAN... jag  blir tookig.
de ända jag  gör är att  ligger i min säng och slappar.
Fruktansvärt trött man blir av alla dessa piller liksom SUCK.
Jag  vill till skolan !

Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Hoppas du blir bättre snart! Men du kan ju inte göra annat än att slappa när du inte äter, man orkar ju inte utan mat. Jag hoppas i alla fall att du slipper halsproblem nu när du har fått utstå sådan smärta.



Svar: Absolut! Skulle vara jätteroligt, var ju så längesen:)



/E

2010-09-19 @ 18:37:55
URL: http://ericaperzzon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0