Onsdag

Nu har  jag precis duschat ska fixa mig lite sedan ska jag  plugga lite se vad jag  hinner innan älsklingen kommer hit och vi  ska till sandviken, som de lät^^
Nu sitter jag 'även och  letar hundvalp ringt till den förra ägaren/ uppfödaren av de vi har nu och sagt att  myran är sjuk och att  vi  skall ta bort henne snart. Så han skulle höra sig för med de som kör spann uppe i krokom/östersund om de hade ngn hund som inte platsade i spannet eller om de va ngn de inte ville ha med.
För överigt sitter jag och letar vovve på blocket mamma ringde nyss på en valp men de svarade inte.
Jag vill så klart ha en valp! (A) hehe
även funderat på att  ta valpar på Dakota får väl se hur det blir :)
Nä nu ska jag fixa mig innan älsklingen brummar hitåt så ja är klar då :) mihi.
Så nu hann jag inte med ngt samhälles plugg... måste få hjälp av johan så han kan visa mig hur man gör fotnoter. Känner att  de har ja verkligen raderat ur minnet under de korta sommarlovet ^^ höhö
Vita converse<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0