Nu får de räcka !

Varit sjuk en och halv dag  och  jag pallar  inte vara sjuk fuck this !
Imorgon ska jag fan till skolan...hehe
Men helt seriöst de finns inge värre än att vara sjuk, så har vi ju foto imorgon :D<3
Jag  tror jag ska packa väskan och åka och sova hos min älskling så jag har nära till skolan imorgon slipper jag känna att  jag ligger i Enånger och har skit långt till skolan !
För de e faktis jobbigare PLUS att  ja är ensam hemma här de är inte heller så jätte roligt..
skulle haft mig hostmedicin och godis och en bra film ikväll! eftersom jag inte fatta mig på hur jag skulle göra när älsklingen ringde och förklarade.. inte alltid lätt att  vara blondin innerst inne.... *SUCK*
Skriver mer ikväll! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0