Morgon!

Nu har jag varit vaken ett tag ska iväg till doktorn alldeles snart.. Inte kul..
Sen idag  så har jag  två lektioner som jag  ska på  de e svenskan och samhällen.
Samhällen vet jag inte riktigt vad vi ska göra om vi ska göra inlämningen eller om vi  ska fixa inför valet.
jag hoppas verkligen att  vi ska göra inlämningen så jag  kan ta bussen hem till Johan.
Och verkligen plugga eftersom jag inte kommit så speciellt långt på  den...
Måste ha den klar tills i helgen så är det verkligen !
Eftersom nästa vecka kommer jag nog inte må så jätte bra..Efter operationen alltså.
Nä nu snart kommer mamma och hämtar mig.
Skriver mera sedan :) KRAM !
IPHONE 3GS (: !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0