Mår skit !

trodde inte de skulle vara så här hemskt att  ta bort halsmandlarna...
Bara hoppas på att det blir bättre allting känns hopplöst, och man blir trött av att inte kunna äta ngt.
Väntar just nu på att  ngn ska komma hem så jag kan duscha. Får inte duscha varmt för blödningsrisken.
och jag får inte duscha länge heller. fy fan va värdelöst.
Känner att  de hade varit bättre att  låtit bli att ta bort skiten.:'(
men de kanske de inte hade varit bra ändå i längden gjorde de ju för att  jag hade problem.
men buhu imorgon vill ja vakna och  inte känna att  de runnit tårar för kinderna för de gjort ont, och ja vill kunna äta en vanlig jävla macka... hur svårt kan de vara ? får ju inte ens äta vanlig varm mat...
eftersom de e oxå pga blödningsrisken ja inte får äta ngt varmt jag avlider ! :'(
Blääää
sötaste sanya ! :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Det är itne värt att ta bort halsmandlarna, jag hade massa problem skitlänge i början, sen har jag ändå haft halsfluss å sånt efter, så känns ju ganska lönlöst då.. men de kanske går bättre för dig,hoppas de:)

2010-09-21 @ 11:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0