Lördag

Igår kom ju Emil hem ifrån sthlm eftersom han varit där på kurs med jobbet.
Så jag och Johan dundrade ner och hämtade honom på eftermiddagen vid 17 kanske.
Så körde vi hem honom och åkte ner på stan och fixade lite delar till en klockan som Johan håller på att  fixa ihop :)
Sen körde vi Johans mamma på medelhavskällaren där hon skulle äta med några vänninor och johans lille bror philip skulle iväg på lan så körde vi han med. Hämtade även johannes som skulle med och  käka pizza. Vart  ett jävla yr i går! Jag  har fått mina två paket ;) med halsdukarna och  jackan (Y)  tummen upp.
Jag  har även köpt ett par nya skor som jag  vart nöjd med :) kostade egentligen 499 kr med efter som jag  hade rabatt  så kostade de bara 299 kr billigt tkr jag  allafall !
Idag vet jag däremot inte alls vad som händer, älsklingen jobbar till 15.
Och jag sov till nyss hehe (A) men jag vill sova ganska så längen eftersom jag tar medicin när jag går upp skönt om den håller länge på dagarna ^^ Men antar att  de blir att  åka bil med Emil och johan ikväll kanske vad vet jag ? hehe märks väl..
Bild från grekland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0