Lite roliga fel skickade sms

Till: Flickvän
Sms: Omfg! ***** är så jävla dålig i sängen och hon rakar sej inte :S FY FAN VAD ÄCKLIGT! Var inte så nykter... sen snackade hon om vi skulle förlova oss jag bara sa aa :( OMFG vi har känt varandra i 2 månader...
Svar: FY FAN FÖR DEJ!!! VILL ALDRIG SE DEJ MER!!!
Förklaring: (Detta sms skulle till min bästa vän Jonas vi är gamla barndoms vänner :) ) men hon hörde aldrig av sej mer :)

----------------------------------------------------------------------------------------------

Till: Morfar
Sms: Såg allt att du klodde på min rumpa sist. Ditt lilla snuskhummer ;)
Svar: Inget
Förklaring: Min morfar råkade få detta istället för en kille som heter Markus. Morfar svarade aldrig, han kan nämligen inte skriva sms men läsa. Men jag ringde upp honom snabbt och sa att det blev felskickat :) Nästa gång jag såg honom så sa han till mig att han inte alls tittar på min rumpa haha
----------------------------------------------------------------------------------------------

Till: Lärare Jan
Sms: Mina föräldrar är borta ikväll så jag tänkte ordna en fest! Bara att droppa in vid 9-tiden! Ta med vänner om du vill!
Svar: Ok, ska man ta med egen sprit?
Förklaring: Min kompis skulle skicka massutskick till alla mina vänner om festen jag skulle ha denna kväll. Dock visste de inte att lärare (precis som en av våra vänner) också hette Jan...
----------------------------------------------------------------------------------------------
Till: Mamma
Sms: Är det bättre med en dildo som vibrerar eller en som inte gör det? Frågar dig som vet, Kåtfia :)
Svar: Frågar du mig det? Vart får du tag i sånna då?
Förklaring: Jag skickade till mamma istället för till min vän som har massvis med dildos. Hon är proffs på lösisar.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Till: Syrrans man
Sms: Om du tittar underbordet nu så kommer du se att jag inte har några trosor på mig. :P
Svar: Jag såg det :P
Förklaring: Vi satt hela familjen i midsomras och festade. Jag skulle skicka till min sambo men jag skickade till min systers man som flera gånger var så klantig att han tappade bestick och tändaren mm. Jag fattade inte att jag skickat fel förens han svarade på smset.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Till: Mamma
Sms: Jag och Rickard hade sex i mamma å pappas säng efter festen, Tror mamma hitta spermafläckar eller något när hon kom hem. fatta om hur märker att jag är bög, då är jag dödens, hehe
Svar: Har fattat länge att du och Rickard har ihop det, det är mat klockan 5 om du vågar komma ut från dit rum.
Förklaring: Skulle skicka till min bästa tjejkompis och var lite inne i mina tankar så jag tänkte på mamma i huvudet och då skicka jag det till hon. Aldrig varit så tyst vid matbordet någon gång



Satt och läste lite på fel skickade sms hahahah jag fick mig ett  gott skratt !

NJUT





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0