Långt tråkigt hål

Imorse när jag skulle till skolan skulle jag kolla på älsklingens dator när vi började men då krascha den...
Men efter ett  tag så  funkade de ju men de läre ju helt seriöst vara ngt fel på elevguiden på  bromans sida ?
För på min dator fungerar de inte alls lika på flera som jag känner sjukt...
Vilket fall så åt jag frulle och sånt sen så såg jag att jag hade fått sms från antonia och i det smset stod de att vi började 09.20.. så tittar jag på klockan.. fan klockan är ju  09.40 springer ut i bilen hittar inte nycklarna till skåpet
(som vanligt) de e samma sak varje jävla morgon är verkligen sämst på att  hålla reda på  nycklar.
Kommer till skolan då tittar vi på ngn samhällsfilm sen så slutar lektionen.
Så tänkter ja vi har väl svenska nu eftersom den låg på den tiden.
Men de hade vi inte utan det  visade sig att  den kunde inte ligga där eftersom vi inte hade sal/ lärare ?
Sjukt system så nu har vi svenska en gång i veckan inte alla som vill ha de flera ggr.
Nu sitter jag och väntar  på att  min lektion skall börja, den börjar 12.10.
Så det  är bara 40 min kvar nu...
Ge mig helg !


Plugg !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0