Kan man bli stammis på sjukhuset tro?

Helt sjukt nu har jag varit till sjukhuset IGEN..
Var dit eftersom jag inte kunde svälja eftersom de gjorde så fruktansvärt ont och inte ätit ngt.
Kunde jag inte äta ikväll/ imorgon bitti skulle jag bli inlagd igen...
Fattar inte att  de missade att den inte skulle vara där.. Eftersom den hade blod tillförsel.
Så var in idag och de tog bort den med SAX ! och så fick jag ngn jävla äcklig bedövning som smakade skit...
sedan blödde jag i munnen efter de... hatar  blod så mycke, men fick massa beröm för jag var duktig kan inte fatta  det ..Sen fick ja ännu mera smärt stillande som jag ska skölja runt i munnen sedan spotta ut det.
Och som vanligt så krånglar det med mina recept alltid.
Eftersom ja va på öron näsa hals så går de ju fort men de hade glömt att klicka på ok... så fick gå upp igen och säga till.

Kommentarer
Postat av: Cissi

tack så mycket! :)

Jajjemen allting är bra, sj? :)

Ska vi följa varandra via bloglovin? :)

2010-09-20 @ 22:37:36
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0