inte alls frästande

Mamma kom hem nu på kvällen och säger nä ska ta och äta en billys...
Jag brukar inte tycka om dessa pizzor men medans jag satt och försökte tvinga i mig lite fil och  hon satt där på andra sidan bordet med sin pizza så frästades hon faktis en hel del....*suck*
när är de slut på  detta jävla halvfastande ?^^
'Känns verkligen som man kommer rasa i vikt av denna operation... vilket jag inte behöver.
Tur jag satte i mig en hel del förra veckan ^^ men när jag kan äta igen ska jag fan ha en pizza !  helt sjukt.
Snart kommer väl älsklingen och då  ska jag ta febern om han har med sej tempen hittade inte våran här hemma.
Öl och cigg på marken.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0