Ibland så blir allting knas, kommunikation tex

Kommunikation är en process för att överföra information från en punkt till en annan. Vanligtvis ses kommunikation som en tvåvägsprocess där det sker ett utbyte av tankar, åsikter eller information, oavsett om det sker via tal, skrift eller tecken. Deltagarna har ofta någon slags överenskommelse om vad målet för eller orsaken till kommunikationen är.

Detta är en stor grej i de svenska språket eller hur ?
vad skulle vi vara om vi inte kunde kommunicera med varandra ?
Jag  vet själv att  det fungerar otroligt dårligt tex i min klass. Ibland är de jätte bra och  ibland inte.
Det är ju faktis nånting som en klass ska ha gemensamt att kommuncera med varandra speciellt när man går
Media & kommunikation.
Måsta bara nämna detta då man blir väldigt irriterad när det inte fungerar så länge man inte stannar kvar på skolan efter man slutat  tydligen ? mhmm jag är allafall den människan som inte gör de så länge man inte har hål eller ngt.
Jag vet även två till som känner lika som mig så jag är inte ensam.
Visst det fungerar osmidigt kanske för vi är så himla olika men vi är ju  ändå en klass och  vi har kul tillsammans osv men de fungerar inte på vissa delar.
Tycker om er vilket fall men informera mera :D Plus i kanten då

Men nu ska jag inte klaga mer och åter ta mitt glada jag :D

Ikväll jag jag varit med Älsklingen och Emil vi var ute och brummade lite bil och vi satt även hemma hos emil en längre stund innan vi ens pallrade oss utanför dörren.
Sjukt nice :D Men nu sa jag sova och se på när älsklingen leker med sin nya acer mobil fett cool ! :D



ROLIG gubbe jag hitta



Kommentarer
Postat av: antonia

haha, läste det igen nu :p det var ju inte nå surt alls, haha du skriver ju tom att vi har kul i klassen och så? och att du tycker om dom? tvek där!

2010-09-03 @ 16:07:37
URL: http://antoniajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0