Hemsk dag !

Verkligen en hemsk dag  var på sjukhuset på  morgonen började med att träffa en läkare tror jag som kolla hur de var om jag fortfarande hade samma problem osv ? Vad tror de egentligen? menar haft desa problem sedan jag var liten.. suck alltså stoppa speglar och grejer ner i halsen för att  titta liksom. Sjukt obehagligt!
När jag var klar med de fick jag gå till en sjuksköterska som sa att  jag inte var blodgrupperad så jag  fick göra de ta en blodprovsrör, Sen näe jag kom tillbaka berätta hon att jag måsta göra de utifall jag skulle blöda mycket underoperationen ?:S Bläää
Efter de så gick vi igenom en massa onödiga frågor som tex om jag kunde klara mig själv på toa och sånt ?...
Skit onödigt, efter ett tag sa så blev de även bestämt att  jag  skulle göra en koll på hjärtat  för att  se att  allt var bra med det, och de var de som tur var. Känner att de kommer bli en hemsk måndag och de närmaste två veckorna efter kommer dö! menmen..
Sen när vi var klar där fick jag träffa en narkosläkare som gick igenom hur jag skulle sövas osv buhu!
Först skulle jag ha massa nålar och grejer i mig bara de e hemskt ! sedan efter de skulle jag ha en grej på fingret och så skulle jag ha en mask på ansiktet !  usch.
Sen när jag vaknade kunde jag må lite illa och  känna mig yr.
Snälla låt skiten gå fort så jag  slipper lida!:'(
Min älskling får så lov att  komma och hälsa på mig annars blir jag ledsen! :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0