God natt

Nu har vi kommit hem efter en muffins och en bulle :)  höhö
mummsigt men nu ska de bli skärpning på skräpmaten !  grönskaer och  frukt och  kanske börja träna vore bra ?
Dock får jag  väl inte träna förens långt efter min operation... Trist och ja läre ju  gå ner ngt kilo då jag bara kan dricka vatten sjukt grymt?... NEJ
Hur ska jag klara mig utan mat liksom värdelöst-.- Men kommer gå bra ändå hoppas jag.
Kommer bli hees och  inte kunna prata tror ni ja är nå rädd ?
Ngn som gjort en halsmandelsoperation som kan säga att  de inte alls är farligt ?(A)
Nu blir det sängen för mig allafall ska bara gå igenom 70 bilder med älsklingen som jag tog idag  när jag  vet ute med min kamera ! :)
Jag tål inte vissa människor och så är det bara!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0