Gick inte riktigt som planerat...

.. Eftersom de gick fortare på HUM än vanligt så han jag inte med 08.15 bussen och då gick nästa buss 08.45...Suck
så tog mig en promenad till broman tänkte liksom inte stå ute och frysa. Så nu på morgonen har jag gått från håsta till broman ! Fan va duktig jag är. :)
Höhö även fast jag inte får gå så långt eftersom det gör ont i halsen då...
Nu återstår massa grejer ska lära mig att dricka kolsyrat igen!  Hehe och att  kunna äta mackorna som man har på frukost bordet ^^ de fastnar i halsen :(
Ja om 15 min börjar min lektion, undra var antonia är ? :D





Kommentarer
Postat av: Croftsoft*

Oj, det lät inte så kul att ta bort halsmandlarna...gjorde det ont efteråt?



Med mej är det bra, har fortfarande lite ont i läpparna efter sprutorna...men men, den som vill bli fin får lida pin, haha ;)

2010-09-29 @ 18:11:43
URL: http://croftsoft.blogg.se/
Postat av: ERICAPERZZON

Ta det försiktigt med halsen!



/E

2010-09-29 @ 20:37:32
URL: http://ericaperzzon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0