Gårdagen & idag

Kvällen igår var toppen ! :)
tacos fungerade allafall ganska så bra att få  ner i magen.
Efter de åkte vi till johannes och  fixade en skiva till emil bil, så åkte vi en sväng på stan men vi  hade ju  bowling tid 21 så vi åkte dit och  bowlade haha... jag  är verkligen sämst på  bowling lr ngt..
Men om jag  skyller på att  de va många år sen jag  bowlade så kanske. För de var ju  kanske 5 år sedan eller ngt.
Men man lär sig väl det  oxå  hehe.
Idag  fyller älsklingens mamma år så vi  ska fira henne och så kommer även hans pappa hem ifrån kina ikväll.
Mycket idag vi ska väl även försöka fixa älsklingens bil :) se om jag är till ngn hjälp eller om jag  är i vägen ? hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0