Fredag och marknaden!

Nu har jag precis vaknat och sitter hos älsklingen :)
ska strax gå ner och käka frulle.
Igår så var jag med johan och emil vi var till lönnånger en sväng sedan så hittade de felet på elhissen så de skulle kika efter nå grejer till de idag ? höhö
eftersom vi var klar där så passtidigt så åkte vi hem till Emil och tittade på film :)
Idag på  skolan har jag  bara två lektioner men är klar med samhällen så  jag  ska lämna in den snart. YES!
Känns faktis rikigt skönt mä jag  säga  plus att  jag inte kommer vara på  skolan nästa vecka typ nånting antar jag.
Eftersom jag egentligen måste vara hemma två veckor efter operationen... SURT SOM FAN.
eftersom vi gå väldigt fort fram i alla ämnen tycker jag så  hamnar man långt bakom.
Men nu ska jagh  skicka samhällen till min mail så jag  kanske kan fin slipa lite på  den på lektionen som börjar 10.10.
Föresten så  ska jag  till östersund på fredag och  hämta hem en söt liten hundvalp! :)
Ikväll blir det grillning hos emil tror jag om han nu är frisk.
Efter det så  blir det marknan :)
Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0