:'(

Vaknade klockan 6 imorse och sprang runt och yrade.
Slutade med att ja stoppa i mig en massa värktabletter och börja tok grina...
De gjorde verkligen hur ont som helst, jag  är riktigt less de här nu.
Helt ärligt jag vill inte mera nu.. de gör ont från halsen och upp i öronen.
Vet inte vad jag ska ta mig till, de e bara hopplöst..
Nu vet jag att  de har varit mycket klagande i bloggen de senaste dagarna men de e inte så jätte konstigt.
Men ibland så känner man att de inte går som man vill och jag hade hoppats på att  det skulle vara bättre än va de är just nu, känner att  detta är blääää!
Men nu ska jag  fixa mig ska till skolan och knäppa kort sen så ska jag  till apoteket och köpa mer alvedon.
Gör mig frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0