Dagen :)

Nu har jag äntligen kommit hem till johan och  de har varit mycket idag.. vi har fixat lite med audin och den hr blivit mycke bättre ! :) Jag hade en foto lektion idag och då kunde jag jobba ikapp de som jag  ligger efter i.. KUNG.
hoppas bara att bilderna blev bra då liksom.. jag hoppas det allafall.
Tog 24 bilder själv och ja är mycket nöjd faktis jag har jobbat.
Knäppte 17 bilder på skoljobb sen tog jag 7 bilder som jag knäppte på allt möjligt med! :) hihi
Sen så hjälpte snälla bea att framkalla den typ :) riktigt nöjd. Fast  ruggit svårt i mörkret^^
Så på måndag blir det  till att fixa dem nästa gång :)  Längtar till att få se de slutgiltiga resultatet om de blir bra eller inte... kanske alla bilder är kassa oxå höhö !
Detta är ödlan som jag hittade på johans rum för ett tag sedan... ÄCKLIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0