dagen i helhet.

Idag  vaknade jag första gången halv 7  och då kännde jag  att  jag  behövde ta smärtstillande för att  sova vidare så i med två alvedon sen somna jag som en stock igen.
Vaknade halv 12 sjukt att  sova så länge men är dessa jävla tabletter och  allt jag har i mig nu.
Klev upp och  åt några tuggor gröt..
Sen följde jag  med mamma ner till min moster för att kolla när de gjorde tomatsås!  längtar  tills vi får hem dem och jag  kan äta igen så klart !  MUMMA!
Säger mer eller mindre alltid att  jag  längtar tills jag  kan äta men de e ju inte så konstigt heller egentligen.
Kan ju  säga att  när man tar bort halsmandlarna blir man ett  vrak sen.
Har en lista på vad jag vill ha säkert en massa massa mer med.
Men detta är massa onyttigt ;)
Mihi (A)  MUMMS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0