Åker till Österfärnebo

Nu sitter jag och väntar på att  älsklingen skall komma och  hämta mig så ska vi åka vidare till sandviken som de låter. Jag hann ju inte med ngn samhälle idag  så  ska skriva klart den sista lilla delen imorgon när jag kommer hem efter en dag som statist^^ Vet väl inte vilken tid jag kommer komma hem eller så.
Men jag tror morgon dagen kommer bli rolig ändå :)
Vi skall vara med i en film inspelning här i stan, de kommer väl vara ca 1500 människor som ska vara på möljen imorgon. Vi gör detta på skoltid och fritid efter som de kan hålla på ända till 17 beroende på hur tagningarna blir.
Men men nu ringde älsklingen så jag skall stänga av datorn och  fixa mig lite :) så skall vi åka bil i ngn timme som de såg ut på kartan:S  de va svin långt menmen ! :) Trött tjej imorgon liksom ;)
Skall försöka uppdatera ikväll när jag kommer hem.
Foto: Av mig ! :)
Sjöbodarna som är som ngn slags symbol för "glada hudik" höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0