14 tabletter per dag.

Antalet ökar visst ?
8 alvedon 3 voltaren 3 kåveopin ? pencillin.
Menmen vad kan man göra åt saken? INGET ät och se glad ut... de lilla man får i sig.
Vilket fall har jag inte börjat med pencillinet än ska ta första ikväll tänkte jag.
eftersom detta är på 1G så kommer jag ju ha de i halsen hela natten typ... eftersom jag inte får i min hela tabletter och om jag krossar dessa finns de en stor risk att jag kan få svampinfektioner i munnen ? BLÄÄÄ
läste även bipacksedeln och där stor de att man kunde få svamp lite överallt skit kul...
Jag som aldrig ätit pencillin förut... känner mig jävligt less.
gjorde pasta och köttfärssås till älsklingen idag så passa jag på att använda stavmixern till en liten del så fick jag i mig tre tuggor sen va jag mätt ?
Ni tror inte att  magsäcken är liten nu e ? fyfan va illa.
Ikväll tänker jag  dofta  pizza tänkte för små pizza slice till älsklingen :)!  jag är väl för gullig jag ^^
Nu ska vi kika på  ännu en film så  de blir en chill film kväll hemma ! :)

Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Stackare! Kan inte heller svälja tabletter så jag förstår dig! Dessutom med din hals som den är nu då:/ Har också tagit bort halsmandlarna, tack och lov var jag liten.



/E

2010-09-17 @ 20:20:23
URL: http://ericaperzzon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0