Vilken plugg dag

Jag tänkte mig att jag sak få lite saker avbetade när de gäller skolan så har varit här nu sedan 9 imorse och då började jag med att göra klart en av mina turism inlämningar. Suck.. Men jag kommer framåt alalfall. Längtar till att få komma hem och  käka ngt riktigt gott sen ska jag åka och handla tills imorgon läre ju ha ngn lunch till provet. mohoaaa. Kanske blir typ ngn sallad, risifrutti och macka ? eller så.
Jaja nu ska jag fortsätta plugga tills älsklingen slutar att  jobba:). Hoppas jag hinner bli klar med denna oxå.
:D

Kommentarer
Postat av: jenny - ROSEETTENS ♥

fin bild :)

Vad tycker du om Fashion Week?

har du varit där eller skulle du vilja gå? :)

2010-10-22 @ 15:16:41
URL: http://roseettens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0