Vilken dag...

Vaknade käkade pizza till frukost/lunch, så hjälpte jag älsklingen att  städa och  fixa lite :)
Har nyst som en toook idag jag vet inte varför..bara jag inte blir sjuk säger jag! Då blir jag ledsen.
Jag pallar inte vara sjuk, tänk liksom precis kommit ikapp i skolan och  vill inte hamna efter igen.
Har samhällsprov denna vecka suck, inte alls pepp bara hoppas att  jag allafall klarar det.
Klarade ju inte Naturen förra veckan men de skulle jag komplittera denna vecka :) (Y)
Allting är inte lätt när man verkligen varit riktigt dålig.
Märks att lärare allafall har förståelse, och de e jag glad över för de verkar det inte ha om man skall göra ngt annat även fast  de har ngt med sjukhus osv att  göra.
Men nu åkte älsklingen på golfmöte :( och jag ska väl snart skjusa miche tror jag som de lät allafall så jag ska väl till iggesund en sväng :)   sen ve tjag inte vad jag ska göra men skall sbulla ebn and jerrys ;) haha  !
mycke muppar de  finns-.-....

Kommentarer
Postat av: Croftsoft*

Jobbigt att du är irriterad i halsen...hoppas du kryar på dej! :)

2010-10-10 @ 19:07:27
URL: http://croftsoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0