Vad ska man ta sig till?

Stressen tar över kroppen och man ska hinna emd allt allafall?
Undra om lärarna vet vad chilla är ? Ta det lugnt och snacka med varandra, de e ju trots allt kollegor.
Men inte vet jag... Jag  ahr två prov på fredag och  de är internationella ekonomin med andreas som jag är suuuuuper nervös för... vet inte vart jag ska ta vägen.( Men de e som vanligt när man har samhällsprov).
Jag  känner att hade man inte haft samhälle på media hade det varit en riktigt soft linje ? Fler som håller med mig kanske ?;) Känner mig sjukt irriterad och stressad eftersom min dator hemma inte heller fungerar eller jo fungerar gör den ju men den låter hemskt... Kul att ja inte ens betalt skiten innan den går sönder ?
LESSSSSSS.. men de va faktis en super bra dator eller ja den är väl bara den kan sluta låta som den kastar skruvar runt om mig tkr jag...
Nu snart ska jag dra hem till älsklingen och plugga lite mer samhälle eller jag kanske till och med sitter kvar på skolan och gör det.. fast å andra sidan har jag pluggat samhälle sen 12 idag  så  är kasnek ingen ide... För mycke i min hjärna ger inge resultat.. Mihiii ;)  får väl se ikväll blir de allafall mys och glass med älsklingen ! <33

Höst nu.... Suck VILL INTE... aja tvätta bilden måste oxå göras idag innan man tror att den är en grus hög ;)?
Nästa vecka kanske jag skall beställa hem lite grejor från nelly jag bara önskar att byxorna finns i min storlek... förstår inte varför alla ska ha lika storlek ;)?

Kommentarer
Postat av: Amanda Rieem

jag ska ringa till dem nu så får vi se vad de säger!! :D

2010-10-12 @ 15:23:40
URL: http://rieem.com
Postat av: sofia

tack för tipset:)

2010-10-12 @ 15:36:25
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/
Postat av: Amanda Rieem

jag gjorde det :P ahhaha men inte fan får jag det målat på en gång .. nej nej... :/

2010-10-12 @ 16:48:33
URL: http://rieem.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0