Mys helg !

Igår vart jag inne typ hela kvällen och var käkade en sväng bara sen vart de film hela kvällen med godis och den and jerrys! :) Första gången jag testar och tkr den jag köpte var super god allafall :D
jag är verkligen super glad över att inte varit ute hela kvällen. För tror jag bara blivit sämre i hals också vidare, har verkligen nyst sönder mina lungor idag förstår inte ! :(
Nu ska vi städa lite hemma hos johan eftersom hans mamma och  pappa kommer hem imorgon :)
Ikväll vet jag inte vad som händer tror älsklingen ska iväg på  ngt möte och  ah jag  blir kvar här ett tag då..
Den är super god ;)!

Kommentarer
Postat av: Croftsoft*

Jag drömmer oxå alltid massa skumt...men det är ganska kul att komma ihåg dem efteråt! :)



Det är bara bra me mej. Själv då? :)

2010-10-10 @ 15:32:54
URL: http://croftsoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0