Uppe med tuppen! :O

Nu har ja verkligen klivit upp så där tidigt igen ! :Omihi
Var snäll och  åt frukost med älsklingen så  nu är jag klar för att gå till skolan(Y) tummen upp
Hatar  ju att  stressa på  morgon, därför är de riktigt skönt att  kliva upp tidigt.
Har turism prov idag... Suck hoppas de går bra men gjorde ett  test  nu och  hade 100% då NICE.
Jag har massvis med lektioner idag  känns de som turism omv svenska och samhälle.
Inte så många men, börjar ju 8  och  slutar  14.40 jaja duktigt allafall.
När jag  slutat skolan idag  ska jag  hem till enånger och  hämta laddaren till min iphone bra gjort att  glömma den va ? Värdelöst. Menmen
Hoppas ni alla har en super bra dag  idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0