Tisdags stressen...

Vet inte men varför ska man alltid vara stressad på tisdagar ? sjukt..
Kom försent imorse till turismen lika som förra veckan, bra gjort av mig men har börjat jobbba ikapp i alla ämnen nu jag har ett prov i Turismen som jag missat sen har jag en del läkeörter som jag inte är klara med tror att de ska jobbas med de idag så det är sista gången.. Stressen drar över huvudet på en...
Tur de är lov snart och då ska jag bara mysa med min älskling! EFTERLÄNGTAS SOM FAN.
Inte haft tid för varandra på ett tag.. jag ahr varit sjuk efter operationen och han fixar med bilen :D
Som snart är klar! Längtar tills den är klar helt klart för de är världens bästa bil höhö :P
Ne men trivs som fan i den bilen :) Till helgen kanske dfe blir G-fest emd antonia (Y) kul att umgås med kompisar ibland oxå :).. men men nu ska jag kila iväg på alternativ medicin..



Old bild  ! :) sen ettan ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0