Söndag.

Vaknade imorse först vid 03.50 och såg att  ngn ringt mig, de var emelie antagligen ville hon ha skjus men jag sov då ^^ sen så stänge jag av telefonen och kom på att  jag måsta ha den på  för att  kunna vakna till alarmet ?
tror allafall att  de är så  inte värt att  prova heller ^^
vaknade 10.30 och  chillade ända fram tills vet inte vad klockan var typ 16 ?  när vi började göra oss i ordning för att  åka ner till sandviken och lämna ok och hämta fälgar till Johans bil :P som ja föröverigt fick köra igåår ;D Älskar bilen så sjukt underbar att  köra !
När vi väl var framme i sandviken så  kolla vi på klockan och så  var de dax att  börja åka hemåt igen vi skulle ju hämta johannes i söderhamn klockan 21.10..  Tror vi kom fram i söderhamn ngn min efter han kommit dit.
(Y) bra timat liksom..
Nu känner jag att de börjar bli dax att  sova eftersom jag är duktig nog och går till skolan tidigare imorgon för att  kunna plugga nk i en timme med min nk lärare ! :) sjukt skönt.
Känns bra att  få genomgångar som jag missat osv :).. Änså länge tkr jag om alla mina lärare, allafall nästan.
Mina närmaste vet mina problem ? ;)  haha...
God natt ! :)

Kommentarer
Postat av: Ida

åhh vilken fin bild :)

2010-10-04 @ 00:09:47
URL: http://idakristinasjodin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0