sen middag

Eftersom älsklingen slutade kl 18 så blir de sen middag idag :)... men de blir allafall spagetti och  köttfärssås! :D MUMMS.. Jag pluggade ju samhälle i sisådär 3 timmar ?  kanske var av 30 min ja sov?
hehe förstår inte helt slut i kroppen ont i huvudet och massa sånt.. de är de här vädret...
Just  de ! glömde en pinsamhet idag ;) hehe
Jag var och åt med mamma på  ett ställe så  skulle jag bara gå på toa innan vi kunde åka.. eller ja mamma hade ju åkt. så  gick ja in på toan och öppnade dörren den va ju liksom inte låst eller så.. så där var de en tant som va mellan 70-85? stackarn ! pinsamt för mig och henne. Men hon brydde sig inte jag ba men gud förlåt så sa hon nerå ja är så gammal och  yr så .. de e lugnt...
PINSAMT !
Jajaj nu ska jag fixa lite mat :)  hihi skriver mera sen.

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv. Varsågod :) Joodå det är bara bra med mig :) Hur är det själv? Kram

2010-10-14 @ 19:22:00
URL: http://youbeautiful.blogg.se/
Postat av: ERICAPERZZON

Haha sånt är pinsamt! Men tur att det var en gammal tant iaf:)



Svar: Jaha men det är ju bättre än inget iaf;P Skulle gärna vilja hitta ett extrajobb nu men det går ju bara om man har kontakter verkar det som:(

blev en klänning från nelly men den är lite kort så får se om jag ska behålla den:P en klänning som är kort på mig, då är det illa!:P



/E

2010-10-14 @ 22:16:04
URL: http://ericaperzzon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0